суббота, 3 июля 2021 г.

გინდ მეძინოს მაინც სულში მიზიხარ

ცოდნა სინათლეა - Knowledge is light - Знание свет -  

გინდ მეძინოს მაინც სულში მიზიხარ                   

                          ❤❤❤❤

                             ❤❤გინდ მეძინოს მანც სულში მიზიხარ
                               ❤❤ თვალთ ავახელ ზედ წამმწამზე მიზიხარ
                                  ყმასავითა მე ერთგული შენი ვარ
                              გინდა  მკლავდე , არას გეტყვი შენი ვარ
                                 სადაც წახვალ, მე მაშინვე იქა ვარ
                           გინდა ვერ მნახო იცოდე რომ იქა ვარ
                          რას გაწუხებ? მე ჩემთვის იქა ვარ
                           ჩემთვის ჩუმად ვამბობ, რა ლამაზი ხარ
                       გინდ მეძინოს მანიც სულში მიზიხარ
                          თვალთ ავახელ ზეც წამწამზედ მიზიხარ
                                რტო ალვისა შენი წელი მგონია
                            მაგ წელზედა ცისარტყელა მგონია
                           ეგ თვალები ცაში ელვა მგონია
                     ვარდის სუნთქვა - შენი სუნთქვა მგონია
                   როს მეღირსოს, ვსთქვა გეთაყვა ჩემი ხარ
                        გინდ მეძინოს მაინც სულში მიზიხარ
                    თვალთ ავახელზედ წამწმაზედ მიზიხარ
                       ათი გზა მაქვს, ათვივე შენსკენ მოდის
                         ფიქრები მაქვს წინ შენი სახე მოდის
                   მინდა რამ ვსთქვა - შენი სახელი მოდის
                  ჩემს გულში რა ამბებია რა მოდის
                 ერთხელ მაინც მკითხე გეგრე რათა ხარ
              გინდ მეძინოს მაინც სულში მიზიხარ
                 თვალთ ავახელ ზედ წამწაზედ მიზიხარ
              შენ არ მეტყვი ვიცი სულით ნაზი ხარ
              გინდ მეძინოს მაინც სულში მიზიხარ
                    თვლთ ავახელ ზედ წამწამზედ მიზიხარ
               ორთაჭალის ბაღში მნახე, ვინა ვარ
                დარდიმანიდის ლხინში მნახე ,ვინა ვარ
              ჯამით ტოლუმბაში მნახე ვინა ვარ
             აბა მუშტი კრივში მნხე ვინა ვარ
              მაშინ შეგიყვარდე , სთქვა ძვრფასი ხარ
              გინდ მეძინოს მაინც სულში მიზიხარ
               თვალთ ავახელ ზედ წამამზედ მიზიხარ
                იხ. ვიდეო ქეთო  და კოტე ❤❤❤
















Комментариев нет:

თერმული ანალიზი

ცოდნა სინათლეა - Knowledge is light - Знание свет -                           თერმული ანალიზი მოწყობილობის ზოგადი ხედი სინქრონული DSC/TG ან...